900 de propuneri de proiecte, cuprinse în Planul de dezvoltare durabilă a judeţului Prahova

Aproape 900 de propuneri de proiecte au fost incluse în Planul de dezvoltare durabilă a judeţului Prahova pentru perioada 2014 – 2020, acestea urmând a fi analizate şi încadrate pe axele şi obiectivele tematice ale viitoarelor programe operaţionale.

Potrivit unui comunicat de presă remis, joi, de Consiliul Judeţean Prahova, Planul de dezvoltare durabilă a judeţului, document care stabileşte direcţiile şi priorităţile de dezvoltare pentru perioada 2014 – 2020, a fost elaborat şi aprobat, acesta conţinând un portofoliu cu 888 de propuneri de proiecte care reprezintă nevoile comunităţiilor locale prahovene.

În documentul citat se enumeră trei proiecte prioritare ale judeţului. Unul dintre acestea vizează „Modernizarea reţelei termice primare şi secundare a municipiului Ploieşti şi a coşului de fum nr. 2 de la SACET Ploieşti” şi are drept scop înlăturarea tuturor pierderilor de pe traseu şi modernizări tehnologice care vor avea ca efect îmbunătăţirea substanţială a eficienţei energetice la nivelul oraşului. De asemenea, printre cele aproape 900 de propuneri de proiecte se află şi cel privind modernizarea unui drum interjudeţean şi interregional, respectiv DJ 102 I – Câmpina – Valea Doftanei – Săcele, care va prelua traficul de tranzit de pe DN 1 pe durata lucrărilor la tronsonul de autostradă Comarnic -Braşov. Extinderea şi reabilitarea sistemelor de alimentare cu apă şi canalizare (faza a II- a), care se adresează în principal mediului rural, precum şi aducţiunea de apă potabilă Ploieşti – Mizil, investiţie ce va fi realizată în cadrul Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară – Parteneriatul pentru Managementul Apei Prahova, se află, de asemenea, printre priorităţile privind dezvoltarea judeţului. La nivelul compartimentelor de specialitate ale Consiliului Judeţean Prahova se desfăşoară activitatea de analiză în vederea încadrării proiectelor menţionate pe axele şi obiectivele tematice ale viitoarelor programe operaţionale.

Sursa: www.administratie.ro