Antena 1, lider de audiență în Day Time, Access si Late Fringe

Săptămână de săptămână, Antena 1 și-a consolidat poziția de lider absolut de audiență atât în intervalul Day Time (cuprins între 10.00 – 16.00), Access (16.00 – 19.00) și Late Fringe (23.00 – 02.00). Așa se face că și în săptămâna 20-26 octombrie, Antena 1 s-a clasat pe primul loc în Day Time, la nivelul tuturor categoriilor de public.
La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, în Day Time, Antena 1 se claseaza pe primul loc cu o audiență medie de 2,1 puncte de rating și 12,6% cotă de piață, urmată de ProTV, pe locul al doilea, cu 1,9 puncte de rating și 11,5% cotă de piață.
La nivelul întregului public din mediul urban, Pro TV s-a clasat abia pe poziția a treia cu 1,9 puncte de rating și 8,5% cotă de piață, în timp ce Antena 1 s-a situat pe locul I cu 2,4 puncte de rating și 11,1% cotă de piață.
Pe publicul național, Antena 1 își păstrează poziția de lider cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și 11,1% cotă de piață, urmată de ProTV cu 1,9 puncte de rating și 9% cotă de piață.
Antena 1 a fost lider de audiență și în Access (16.00-19.00), conducând atât la nivelul publicului din mediul urban, cât și la nivelul celui național.

La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, în Late Fringe, Antena 1 se claseaza pe primul loc cu o audiență medie de 3,5 puncte de rating și 16,5% cotă de piață, urmată de ProTV, pe locul al doilea, cu 3,3 puncte de rating și 15,5% cotă de piață.
La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 deține supremația cu 3,1 puncte de rating și 13,9% cotă de piață, în timp ce ProTV se situeaza pe poziția secundă cu 2,3 puncte de rating și 10,4% cotă de piață.
Pe publicul național, Antena 1 își păstrează poziția de lider cu o audiență medie de 2,5 puncte de rating și 12,7% cotă de piață, urmată de ProTV pe locul al doilea.

Săptămâna trecută (20 – 26 octombrie), Antena 1 a fost lider de audiență în timpul emisiunii Un show păcătos, care a avut un leadership de 75% pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.
Așa se face că pe intervalul său orar, emisiunea Un show păcătos se afla primul loc in topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea înregistrând o audiență medie de 3,5 puncte de rating și 16,5% cota de piață, în timp ce Pro Tv se situează pe locul al doilea cu 2,6 puncte de rating și 12,4% cotă de piață.
Un show păcătos se află pe prima poziiție și la nivelul publicului din mediul urban, când Antena 1 înregistrează 2,9 puncte de rating și 12,7% cotă de piață, în timp ce ProTV se situează abia pe locul al patrulea, după Antena 3 și Kanal D, cu 1,9 puncte de rating și 8,3% cotă de piață.
Antena 1 rămîne lider pe perioada difuzării show-ului prezentat de Dan Capatos și în ceea ce privește publicul național. În timp ce Un show păcătos înregistrează o audiență medie de 2,2 puncte de rating, ProTv se situeaza pe poziția secundă cu 2,1 puncte de rating și 10,8% cotă de piață.

Săptămâna trecută (20 – 26 octombrie), Antena 1 a fost lider de audiență în timpul emisiunii Acces direct, care a avut un leadership de 100% pe întreg publicul din mediul urban.
Așa se face că pe intervalul său orar, emisiunea Acces direct se afla primul loc in topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea înregistrând o audiență medie de 4,8 puncte de rating și 20,6% cota de piață, în timp ce Pro Tv se situează pe locul al doilea cu 4,5 puncte de rating și 19,4% cotă de piață.
Acces direct se află pe prima poziție și la nivelul publicului din mediul urban, când Antena 1 înregistrează 6,1 puncte de rating și 19,1% cotă de piață, urmată de ProTv cu 5,1 puncte de rating și 16% cotă de piață.
Clasamentul rămâne neschimbat și în ceea ce privește publicul național. În timp ce Acces direct înregistrează o audiență medie de 5,7 puncte de rating, ProTv se situeaza pe poziția secundă cu 5,3 puncte de rating și 18,1% cotă de piață.

Telespectatorii i-au fost aproape şi Mirelei Boureanu Vaida, emisiunea prezentată de aceasta, Mireasă pentru fiul meu, înregistrând un leadership de 100% atât pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât şi pe publicul naţional, în primul interval de difuzare.
Astfel, în intervalul 11:00 – 12:00, Mireasă pentru fiul meu se afla pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea înregistrînd o audiență medie de 1,9 puncte de rating și 15,2% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Kanal D, cu 1,1 puncte de rating și 8,5% cotă de piață. ProTv ocupa abia cea de-a treia poziţie în clasament cu 1 puncte de rating și 8.1% cotră de piață.
Primul interval de difuzare al emisiunii prezentate de Mirela Boureanu Vaida se află pe prima poziție și la nivelul publicului din mediul urban, când Antena 1 înregistrează 2.1 puncte de rating și 12,9% cotă de piață, în vreme ce principalul competitor, ProTv, ocupa abia a patra poziţie în clasament cu 1 puncte de rating și 5,9% cotă de piață.
Clasamentul rămâne neschimbat și în ceea ce privește publicul național. În timp ce Mireasă pentru fiul meu, intervalul de dimineaţă, înregistrează o audiență medie de 2 puncte de rating şi 13,3% cotă de piaţă, ProTv se situeaza tot pe cea de-a patra poziţie, cu 0,9 puncte de rating și 6,2% cotă de piață.
Şi în intervalul de după-amiază, 14:00 – 16:00 (luni – vineri), emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida se află pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea înregistrînd o audiență medie de 2,1 puncte de rating și 14,2% cota de piață, în timp ce Pro Tv se situează abia pe locul al treilea cu 1,5 puncte de rating și 9,9% cotă de piață.

Și programele de știri ale Antenei 1 au avut un leadership de 100 % pe publicul din mediul urban, în săptămâna 20 – 26 octombrie. Așa se face că Observatorul dimineții a condus topul audiențelor cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste curpinse între 18 și 49 de ani de 3,4 puncte de rating și 32 procente din cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu o medie de 2,1 puncte de rating și 19,9 % cota de piață. Pe publicul din mediul urban Observatorul dimineții a condus în același înterval cu o medie de 3,4 puncte de rating și 26,1 % cota de piață, urmat de Pro Tv cu 2,7 puncte de rating și 21 % cota de piață.
Și Observatorul orei 13 a fost cel mai urmărit program al intervalului, cu o medie pe publicul comercial de 2,5 puncte de rating și 16,6 % cota de piață, în timp ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 1,9 puncte de rating și 12,5 % cota de piață. 3,1 puncte de rating și 14,9 % cota de piață a obținut Observatorul orei 13 la nivelul publicului din mediul urban, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu o medie de 2,1 puncte de rating și 10,3 % cota de piață.
Observatorul orei 16 i-a atras în fața televizoarelor pe cei mai mulți români, astfel că programul de știri al Antenei 1 nu a avut rival. Pe publicul comercial acesta a condus cu o audiență medie de 3,3 puncte de rating și 17,6 % cota de piață, în timp ce Pro Tv era pe locul doi cu 2,1 puncte de rating și 11,2 % cota de piață. Pe publicul din mediul urban Observator 16 a fost lider de piață înregistrând o medie de 4,1 puncte de rating și 15,8 % cota de piață și fiind urmat de Antena 3 cu 2,1 puncte de rating și 8,3 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea cu 1,9 puncte de rating și 7,5 % cota de piață. Programul a fost lider de audiență și la nivelul întregii populații a țării cu o medie de 4,1 puncte de rating și 16,9 % cota de piață, urmat de Pro Tv cu 1,8 puncte de rating și 7,4 procente din cota de piață.

Sursa: Kantar Media
Copyright:ARMADATA SRL