Compania Biofarm își propune creșterea cotei de piață pentru anul 2016

De peste 95 de ani Biofarm este unul dintre primii producători români de medicamente și suplimente alimentare, preocupat de descoperirea celor mai bune soluții pentru îmbunătățirea sănătății și creșterea calitătii vieții pentru pacienții din România.

În prezent, Biofarm este în TOP 3 producători pe piața farmaceutică din România (OTC și Suplimente nutritive), o piață marcată de dinamism și spirit de competiție. Prin produsele și proiectele sale combină tradiția cu orientarea spre viitor, fiind puternic conectată la cele mai noi tendințe internaționale pe parte de medicamente fără prescripție și suplimente nutritive.

Având un portofoliu competitiv de peste 200 de produse ce acoperă 61 de arii terapeutice, Biofarm conștientizează importanța conectării cu consumatorii, farmaciștii și medicii din România, prin strategii de marketing și promovare inovative și moderne deopotrivă.

Dezvoltarea de noi produse și îmbunătățirea portofoliului reprezintă puncte cheie ale strategiei de dezvoltare a companiei, fapt materializat în numeroase lansări de produse în fiecare an.

Continuarea dezvoltării forței de vânzări precum și investițiile continue în cercetare și dezvoltare de produse sunt elemente importante ce contribuie la consolidarea poziției companiei în piață. Având o poziție stabilă pe piața farmaceutică romanească, Biofarm are ca obiectiv îmbunătățirea poziției sale și pe piețele internaționale.

Recent a fost publicat pe site-ul companiei planul de afaceri pentru anul 2016. Strategia de consolidare propusă asigură acționarii asupra continuitătii planurilor de investiții și a planului de dividende, chiar dacă cifrele nu indică creșteri agresive, din cauza condițiilor de piață curente. Planul susține procesul de consolidare al companiei în contextul actual al pieței farmaceutice
În contextul de piață existent, compania Biofarm își propune pentru anul 2016: creșterea cotei de piață și eficientizarea activității operationale, în vederea creșterii cotei de profitabilitate.

Totodată, compania Biofarm rămâne în continuare una din companiile românești cu un plan de afaceri consistent și sustenabil pe termen lung.

În aceste condiții, Consiliul de Administratie al companiei Biofarm propune Adunării Generale a Acționarilor distribuirea de dividende pe anul 2015, fapt ce demonstrează angajamentul permanent al managementului în livrarea indicatorilor de business către acționării companiei precum și implicarea acestuia în procesul de dezvoltare și consolidare a companiei pe piața românească.

Comunicat de presa

25 Martie 2016