Dani Oţil a fost invadat de rozătoare

A fost distracţie mare în platoul emisiunii „Neatza cu Răzvan şi Dani”, încă de la primele ore ale dimineţii. Dani Oţil a început emisiunea cu o povestioară care a stârnit hohote de râs în rândul colegilor de platou. Haiosul matinal le-a povestit tuturor „năpasta” cu care se confruntă de mai bine de o săptămână – a fost invadat de şoricei. „Pe câţiva am reuşit să îi prind, dar a mai rămas unul singur, de care se pare că nu pot scăpa”, a mărturisit Dani.
Deşi are nu mai puţin de trei curse de şoareci, matinalul a decis să recurgă şi la metode mai neconvenţionale, în speranţa că va scăpa cât mai repede de musafirul nepoftit: „Gătesc mai mult pentru şoarece, decât pentru mine. I-am făcut un hamburger, am pus pâine, un strat de ciocolată, slăninuţă afumată, pufarine, patru la număr, o pralină şi un biscuit pe care am presărat scorţişoară”, iar Răzvan nu a ratat ocazia să îl ironizeze: „Mie mi se pare că de fapt i-ai dat sendvişul tău”.
Ba mai mult, Dani a decis să arunce toată mâncarea, în speranţa că va pleca şi şoricelul: „Am început să arunc tot, ca să nu mai vină. Am aruncat budinca, pastele, chiar am observat că îi plăceau cele scumpe, tagliatelle; de o săptămână mă întreb ce naiba mănâncă, însă nu pot să constat decât că e mai rapid. Ba chiar mi-a mâncat şi praful pentru băutura izotonică, pe mine mă ţinea patru curse, el a mâncat tot într-o noapte şi pe deasupra, a ros şi o folie de pastile, probabil îl durea o măsea!”. Printre hohote de râs, Răzvan i-a mărturisit că e chiar gelos: „Eu am lăsat geamurile deschise la subsol, dar la mine nu a venit nimeni!”.
Telespectatorii savurează zi de zi haioasele poveşti din platoul emisiunii, „Neatza cu Răzvan şi Dani” impunându-se şi ieri ca lider de piaţă în rândul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cu o medie 2,5 puncte de rating și 20,6 procente din cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu 2,1 puncte de rating și 17,7 % cota de piață. În minutul de maximă audiență al emisiunii, atins la 08:46, Antena 1 obținea pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un vârf de audiență de 3.7 puncte de rating și 29,6 procente din cota piață, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, obținea tot atunci numai 2,3 puncte de rating și 18,4 % cota de piață.