„Dansează printre stele” în topul preferintelor telespectorilor din mediul urban

Duminică seara Antena 3 și Antena 1 și-au adjudecat primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din mediul urban, situându-se la egalitate în fruntea clasamentului. Așa se face că show-ul “Dansează printre stele” difuzat duminică seara de Antena 1 între 20.30 – 00.20, a înregistrat pe întreg publicul din mediul urban o audiență medie de 5,3 puncte de rating și 12% cotă de piață, la egalitate cu Antena 3 care a înregistrat aceleași cifre de audiență, devansând Pro Tv cu o audiență medie de 4,7 puncte de rating și 10,7% cotă de piață.
Concurenții de la „Dansează printre stele” au avut o săptămână dificilă, în care au învățat și repetat coregrafiile pentru dansurile din ediția de ieri seară a emisiunii, dar și pentru cele de mâine. Dansurile populare din diferite colțuri ale țării au adus chiote de bucurie în platou, iar nea Mărin s-a alăturat lui Igor Munteanu, Jojo și Mihai Petre la masa juriului. Clasamentul final, obținut în urma notelor primite în ediția anterioară și a voturilor telespectatorilor a fost în defavoarea echipelor formate din Nicolai Tand și Lena și Mihai Ristea și Luiza.

Deși Nicolai a mizat pe calitățile lui extraordinare de gazdă și a surprins juriul cu horincă și un fel tradițional de mâncare pe care s-au năpustit toți cei prezenți în platou, echipa lui a părăsit concursul. Coregrafa Lena a fost felicitată pentru întreaga ei carieră de dansatoare foarte premiată, dar și pentru tot ceea ce a reușit să creeze alături de Nicolai pe acest ring. Mihai Ristea și Luiza Comșa își continuă drumul spre finală, iar dansul lor popular din zona Teleormanului le-a purtat noroc.

Nea Mărin le-a mărturisit mândru că a fost cel mai bun, iar Mihai Petre i-a apreciat pentru muncă și dedicare, ținând să precizeze că se vede că atât Luiza, cât și Mihai, își văd de treabă și se concentrează pe ce au de făcut în această emisiune și astfel demonstrează că sunt profesioniști.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 26 octombrie 2014