Rose Marie, câştigătoarea Next Star (sezonul III)

Joia aceasta, campionul divertismentului, Dan Negru, a încheiat în forţã cel de-al treilea sezon al emisiunii cu prichindei, marea finalã Next Star impunându-se ca lider de piaţã atât în rândul publicului din mediul urban, cât şi la nivel naţional. Raluca, Rose Marie şi Gaia, primele trei finaliste ale sezonului au primit o excursie la Disneyland, iar premiul cel mare, în valoare de 20.000 de euro, înmânat de maestrul Florin Piersic a mers la Rose Marie. Se pare că Whitney Houston şi James Brown i-au purtat noroc, pentru că interpretările sale au fost exemplul perfect de putere, ambiţie, talent şi o voce de aur.

Cei cinci juraţi ai show-ului au trăit la maxim bucuria micuţilor finalişti: “Felicitari tuturor îngeraşilor, mulţumesc lui Dumnezeu că am avut ocazia să fiu atât de aproape de voi în acest concurs minunat! Felicitări Rose Marie pentru evoluţia fantastică, pentru faptul că ai crescut atât de repede, chiar sub ochii noştri!” a postat Lora pe contul său de socializare.

Românii au savurat asearã fiecare clipã a finalei Next Star, emisiunea prezentatã de Dan Negru, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul mai multor categorii de public. Astfel, Next Star a înregistrat o cotã de piaţã de 19.2% şi un rating mediu de 9% la nivelul targetului all urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra 14% share şi 6.6% rating. Şi la nivel naţional, Next Star şi-a adjudecat prima poziţie în clasament, emisiunea înregistrând 17.1% cotã de piaţã şi 7.6% rating. Peste 2 109 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit asearã, in minutul de aur, 22:08, emisiunea prezentată de campionul divertismentului, Dan Negru.

Cu un rating mediu de 3.6% şi o cotă de piaţă de 17.3% , Antena 1 s-a situat ca lider de piaţă pe Whole Day pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă. Şi în Prime Time, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban, cu un rating mediu de 7.6% şi o cotã de piaţã de 17.2%, pentru ca poziţia secundã sã fie ocupatã tot de Pro TV, care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target, all urban, a înregistrat un rating mediu de 6.9% şi o cotã de piaţã de 15.6%.

Deja a devenit o obişnuinţã ca Acces Direct sã îşi adjudece prima poziţie în clasament, iar ziua de joi nu a fãcut excepţie. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a înregistrat ieri 4.6% rating şi 23% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv atingea abia 3.4% rating şi 16.8% cotã de piaţã.

Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, emisiunea impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 25.2% şi un rating mediu de 3.5% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 9.1% şi un rating mediu de 1.3%.
Principalul jurnal de ştiri al zilei, Observator 19, prezentat de Andreea Berecleanu s-a impus ca lider de audienţă pe targetul all urban, înregistrând 6.5% rating şi 19.6% cotă de piaţă, lăsând pe locurile doi şi trei posturile Pro TV şi Naţional TV, care în acelaşi interval orar au obţinut 18.8% şi respectiv 7.3% cotă de piaţă.

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a fost şi el întâia alegere a telespectatorilor din targetul comercial, 18-49 urban, peste 233 000 de telespectatori urmărind în medie aseară Un show păcătos. Emisiunea a înregistrat ieri un rating mediu de 4.6% şi 19.2% cotă de piaţă.