SENIORHYPER și Airwaves te provoacă să respiri adânc și să treci peste

Cu toții avem episoade în viață când întâlnim acel moment de déjà vu. Parcă am mai fost în situația asta, am mai trăit momentul ăsta. Stânjenitoare la început, sunt clipe care ne marchează și care rămân în amintirile noastre.
SENIORHYPER și Airwaves ne invită să (re)descoperim aceste momente în cadrul aplicației Respiră adânc și treci peste, disponibilă pe pagina de Facebook What is Extreme.
Aplicația continuă direcția de comunicare a brandului și marchează lansarea noului sortiment Airwaves Black Mint, guma de mestecat cu anason și mentol.
Astfel, în perioada 13 octombrie – 10 noiembrie, toți cei care vor accesa aplicația Respiră adânc și treci peste vor avea posibilitatea de a retrăi situații din viața reală, cu ajutorul a 8 clipuri amuzante realizate împreună cu Ionuț Bodonea și Andrei Lăcătuș, băieții de la 10lucruri.ro. În această perioadă, în cadrul aplicației vor fi încărcate săptămânal câte 2 episoade, care portretizează într-o manieră haioasă momente stânjenitoare din viața fiecăruia. Primul clip spune povestea omului care își uită lucrurile în buzunare și apoi începe să acuze lumea de furt, în timp ce al doilea episod vorbește despre acele momente în care ne este atrasă atenția pentru greșelile gramaticale pe care le facem. Toți cei care se regăsesc în situațiile prezentate sunt încurajați să împărtășească clipurile pe paginile personale de Facebook, intrând astfel în concursul la finalul căruia vor avea posibilitatea de a câștiga marele premiu, o rezervă de gumă de mestecat pentru 3 luni de zile.
„Pentru a marca lansarea noului sortiment Airwaves Black Mint, SENIORHYPER ne-a propus un concept foarte bun în care promovarea acestui produs se realizează cu ajutorul unor ambasadori. Airwaves încurajează consumatorii să îndrăznească mai mult și să își depășească limitele, asadar și noi, cei din spatele brand-ului, am decis sa facem un pas înainte și să încercăm lucruri noi. Așa a apărut Respiră adânc și treci peste, o aplicație care spune povești amuzante din viața de zi cu zi, în care ne putem regăsi mulți dintre noi. Totodată, aplicația aduce în atenția consumatorilor calitățile noului produs Airwaves Black Mint, aroma puternică de mentol și anason care ne ajută să respirăm adânc și să trecem cu brio peste obstacole sau momente stânjenitoare.”, a declarat Nicoleta Mihalache, Junior Brand Manger, Wrigley România.
Alin Mărghidanu – Group Creative Director, SENIORHYPER: „Airwaves Black Mint este într-adevăr o gumă la fel de puternică pe cât ne indică numele. Este un soi de ninja al gumelor care îți promit respirație proaspătă.
Așa că a fost suficient să o testăm și conceptul aproape că a venit de la sine: o gumă pentru momentele alea când ți se taie respirația și rămâi cu gura căscata. Și pe care apoi le povestești sub titulatura „stai să vezi ce a pățit un prieten”. Cu toții am trăit dintr-astea, slavă Domnului. Ca dovadă, împreună cu cei de la 10 lucruri, am petrecut mai mult timp reducând lista la doar 8 situații decât să le căutăm.

Recunoaștem sportiv că și nouă ni s-a cam tăiat respirația când am văzut că primele 4 filme lansate au ajuns la peste 100 000 de vizualizări pe YouTube în doar câteva zile. Și asta ni s-a întâmplat chiar nouă, nu unui prieten.”
Din partea Airwaves, a participat Nicoleta Mihalache (Junior Brand Manager).
Echipa SENIORHYPER a fost alcătuită din Vasile Alboiu (Creative Director), Alin Mărghidanu (Group Creative Director), Miruna Dumitrescu (Copywriter), Anca Masek (Junior Art Director), Dana Cucoș (Social Media Strategist), Veronica Ciacoveanu (Senior Account Manager), Alexandra Cîrciu (Junior Account Executive), Alex Herțog (Project Manager), Ștefan Zibilianu (Senior PHP/MYSQL Developer) și Liviu Vasiliu (HTML Developer).
Despre SENIORHYPER
SENIORHYPER este una din cele mai mari agenții de digital advertising din România, cu o echipă de 55 de specialiști în digital și o expertiză de peste 10 ani în piață, atât în branduri locale, cât și internaționale.
SENIORHYPER s-a format prin fuziunea a două companii importante de digital, Hyperactive și Senior Interactive, devenind astfel parte a unuia dintre cele mai însemnate grupuri de comunicare de pe piață, Lowe România, din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, Golin, Medic One, Mobile Works și BPN.
Echipa mixează creativitatea și inovația cu tehnologia în campanii de comunicare integrate, generând rezultate de business pentru clienți, cei mai activi dintre aceștia fiind:
BAT România (Kent, Vogue, Dunhill, Pall Mall), Cereal Partners Worldwide (Cini Minis, Estrelitas), FrieslandCampina România (Napolact), ING Bank România, Johnson & Johnson, Mega Image, Nordic (Costa d’Oro), Orange România, Roche Diagnostics România, Wrigley România (Orbit, 5 Gum, Airwaves, Skittles), Wrigley Bulgaria (Orbit, 5 Gum).