Synergon Consulting

Synergon Consulting – singura companie de neuromarketing din România participantă la studiul internațional “Neuro Against Smoking”

Synergon Consulting este singura companie de neuromarketing din țară aleasă să participe la proiectul internațional de cercetare “Neuro Against Smoking”, al cărui scop este acela de a testa eficiența mesajelor de avertizare și a imaginilor folosite în prezent pe pachetele de țigări.

Compania românească a fost selectată datorită succesului proiectelor desfășurate până în prezent, cât și experienței anterioare în crearea și implementarea unei cercetări referitoare la eficiența campaniilor anti-fumat.

Proiectul derulat în România de Synergon Consulting va fi coordonat de dr. Dragoș Cîrneci, psiholog și specialist în neuroștiinte, și va utiliza două instrumente de neuromarketing diferite. Unul dintre acestea, ConsumerBrain Attitude Tester, este 100% românesc și a fost dezvoltat de o echipă de specialişti Synergon Consulting. Acest instrument este capabil să testeze atitudinea inconştientă a consumatorului şi să aducă mai multă precizie în predicția comportamentului viitor de cumpărare și consum. Testarea se va face online, cu aplicarea ambelor instrumente pe un eșantion reprezentativ de respondenți, sondajul desfășurându-se între 1 și 15 noiembrie 2014.

“Neuro Against Smoking” este cel mai mare proiect de cercetare intercultural global pe neuromarketing dedicat sănătăţii. Proiectul a fost inițiat de Asociația Internațională de Neuromarketing NMSBA împreună cu compania poloneză NEUROHM, care a pus la dispoziţie metodologia şi design-ul studiului. Companii de cercetare şi universităţi din peste 30 de țări vor desfășura simultan activități de identificare a percepției tinerilor fumători în ceea ce privește mesajele de avertizare de pe pachetele de țigări și imaginile aferente, integrând metode de cercetare tradiţionale cu teste de măsurare a atitudinii impulsive, automate a consumatorilor. Proiectul va fi finalizat la 31 decembrie anul acesta, iar rezultatele vor fi prezentate în cadrul forumului mondial de neuromarketing de la Barcelona din 25-27 martie 2015.