TOMMY HILFIGER celebreaza London colletions pentru barbati, primavara 2015

Tommy Hilfiger și Jonathan Newhouse au găzduit o cină exclusivistă la Little House o cină de celebrare a London Collections: Men, primăvară 2015.

Au participat: Tommy și Dee Hilfiger, Jonathan Newhouse (președinte al Condé Nast International), Caroline Rush (șeful Consiliului Britanic de Modă), Natalie Massenet (fondator Net-A-Porter), Dylan Jones (redactor șef al ediției britanice GQ), Ronnie Cooke – Newhouse (directorul departamentului de creație al House + Holme), David Gandy (model), Jack Guinness (model), Tamara Beckwith (VIP), Robert Konjic (model).

După recepție, oaspeții s-au bucurat de o cină intimă la renumitul restaurant Little House din Mayfair. Domnul Hilfiger și domnul Newhouse au găzduit un număr impresionant de reprezentanți ai presei glossy, comercianți și VIP-uri. Little House, cel mai exclusivist loc de întîlnire din Soho, este un club privat în inima Mayfair, între designerii de interior care au decorat spațiul numărîndu-se, printre alții, celebrii artiști americani Jenny Holzer și Taryn Simon.

„Întotdeauna aștept cu nerăbdare să revin la Londra pentru a sărbători London Collections: Men, și sunt încântat să susțin, din nou, incredibilul talent de aici”, a declarat Tommy Hilfiger. „Încă de la prima mea colecție, în 1985, m-am inspirat din stilul clasic-prep și fiind locul de naștere al acestui stil, Anglia va fi întotdeauna apropiată sufletului meu – arhitectura, arta, muzica și cultura orașului sunt o sursă nelimitată de inspirație.”

„London Collections: Men s-a impus în scurt timp în calendarul evenimentelor de modă ca fiind un eveniment de neratat. Sfera și profunzimea talentului expus aici sunt extrem de impresionante. Londra a devenit o adevărată capitală a modei masculine, și noi, la Condé Nast International, suntem mândri să îi oferim susținerea noastră entuziastă.” a declarat Jonathan Newhouse.

Poze de la eveniment pot fi downloadate de la adresa: http://downloadshilfiger.net/tommy-hilfiger-and-jonathan-newhouse-dinner-2014/

Despre SARKK
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în Grecia, Cipru, România și Macedonia. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse din 23 de magazine Tommy Hilfiger, 12 magazine shop-in-shop, 4 outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.
SARKK S.A., a căutat întotdeauna echilibru și o creștere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenția celor mai exigenți consumatori.
Colecțiile Tommy Hilfiger sunt disponibile pentru bărbați, femei și copii, ele incluzând și încălțăminte și accesorii.
Colecțiile rezultă dintr-un portofoliu complex al acestui lifestyle brand, ce conține articolele sportive pentru bărbați, femei și copii; încălțăminte; echipament sportiv (golf, înot, sailing); lenjerie (lenjerie de corp, halate și lenjerie de noapte); accesorii de optică medicală; ochelari de soare; ceasuri; genți; costume; ciorapi; articole de piele; parfumuri; accesorii pentru casă; lenjerii de pat; accesorii pentru baie; genți de voiaj. Linia Hilfiger Denim constă în articole de Denim și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii; genți; accesorii; ochelari și parfumuri.
Despre PVH
PVH, una dintre cele mai mari companii de articole vestimentare pe plan mondial, deține și distribuie brandurile Calvin Klein și Tommy Hilfiger. Este lider mondial pe categoria cămăși și cravate și distribuie o varietate de branduri precum Van Heusen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, IZOD, ARROW, Bass, G.H. Bass & Co., Warner’s and Olga, Speedo, Geoffrey Beene, Kenneth Cole New York, Kenneth Cole Reaction, MICHAEL Michael Kors, Sean John, Chaps, Donald J. Trump Signature Collection, JOE Joseph Abboud, DKNY, Ike Behar and John Varvatos.
Despre Tommy Hilfiger Group
Grupul deține o varietate largă de branduri premium în portofoliu: Tommy Hilfiger, Hilfiger Denim și Tommy Girl. Tommy Hilfiger Grup este una dintre cele mai celebre companii din domeniul articolelor de vestimentație de designer. Focusul companiei este concentrat pe designul și distribuția articolelor vestimentare premium pentru bărbați, femei și copii și a articolelor denim. Prin licențele sale, grupul oferă accesorii cum ar fi articolele sportive pentru bărbați, femei și copii; încălțăminte; echipament sportiv (golf, înot, sailing); lenjerie (lenjerie de corp, halate și lenjerie de noapte); accesorii de optică; ochelari de soare; ceasuri; genți; costume; ciorapi; articole de piele; parfumuri; accesorii pentru casă; lenjerii de pat; accesorii pentru baie; genți de voiaj. Linia Hilfiger Denim constă în articole de denim și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii; genți; accesorii; ochelari și parfumuri. Articolele aflate în portofoliul Tommy Hilfiger sunt disponibile consumatorilor, la nivel globali, cu ajutorul unei rețele extinse de distribuție prin magazinele Tommy Hilfiger, lanțuri comerciale internaționale și alți retaileri specializați.