Tommy Hilfiger Group sprijina Breast Health International (BHI)

A opta editie limitata a gentii, special realizata pentru sprijinul Breast Healtchare International, o va avea ca ambasador global pe Naomi Watts, fotografiata de Patrick Demarchelier.

AMSTERDAM, OLANDA (OCTOMBRIE, 2014) – Tommy Hilfiger Group, detinut in intregime de catre PVH Corp.(Indice bursier NYSE: PVH), este onorat sa anunte continuarea eforturilor de a sprijini Breast Health International (BHI), o organizatie non-profit specializata in cercetarea si tratamentul cancerului la san. Pentru al optulea an consecutiv, Tommy Hilfiger a conceput o geanta in editie limitata, profitul obtinut din vanzarea acestui accesoriu urmand a fi donat programului Fondul pentru Viata (Fund for Living), demarat de organiza tia BHI. Campania BHI din 2014 o va avea ca protagonista pe celebra actrita Naomi Watts, fotografiata de Patrick Demarchelier. Geanta va fi disponibila in Romania incepand cu data de 20 octombrie anul curent, in magazinul Tommy Hilfiger din Baneasa Shopping City.
‘’Sunt mandru sa continui parteneriatul nostru de durata cu Breast Health International‘’ a declarat Tommy Hilfiger.‘‘In ultimii 8 ani am conceput o geanta in editie limitata pentru a ridica nivelul de constientizare, pentru a strange fonduri si pentru a impacta pozitiv vietile femeilor din toata lumea, afectate de aceasta maladie.
Naomi Watts este un prieten vechi al brandului nostru si un ambasador fantastic pentru acest proiect. Ea a dat dovada de o dedicare molipsitoare in sprijinul oferit celor de la BHI. Suntem de asemenea incantati sa il avem alaturi de noi, din nou, in cadrul proiectului, pe fotograful Patrick Demarchelier.’’
‘‘Sunt onorata sa iau parte la aceasta campanie impreuna cu Tommy, Patrick si BHI’’ a declarat Naomi Watts. ‘‘Initiativa genereaza un efect de popularizare al fenomenului si strange fonduri considerabile pentru familiile ce lupta impotriva cancerului mamar. Inseamna mult pentru mine sa pot sprijini o cauza admirabila ca aceasta si sunt hotarata sa subliniez importanta diagnosticarii timpurii. Am doi copii si stiu cat de agitata poate fi viata, dar un control dureaza cateva minute.’’
Geanta din 2014 este bleumarin cu accente tan si finisaje rosii. Accesoriul este produs din piele italieneasca, iar caracterul versatil al acestuia imbratiseaza valorile Tommy Hilfiger: clasic, American, estetica moderna, chic nefortat. Alte caracteristici sunt: buzunarele asimetrice, accesoriile metalice aurii si suportul de chei in culorile brandului: rosu, alb, albastru. De asemenea, breteaua detasabila permite purtarea gentii pe umar.
Geanta in editie limitata va fi disponibila la pretul de 300 EUR, iar 100 EUR din fiecare vanzare vor fi destinati programului Fund for Living. Aceasta initiativa globala a BHI ajuta femeile afectate de cancer mamar prin acoperirea costurilor si rezolvarea problemelor asociate cu tratamentul lor, probleme ce nu sunt acoperite in mod normal de asigurarile de sanatate: transportul la centrele de tratament sau ingrijirea copiilor pe perioada tratamentului. ‘’Ii suntem extrem de recunoscatori lui Tommy Hilfiger pentru sustinerea organizatiei noastre.’’ a declarat Shelley Schwartz, Presedintele Breast Health International. ‚‚A fost cu adevarat foarte special sa colaboram cu Tommy, Naomi Watts si Patrick Demarchelier in cadrul campaniei de anul acesta, iar devotamentul lor pentru organizatia noastra este admirabil si motivant. Profitul obtinut din vanzarea gentilor ne ajuta la indeplinirea misiunii noastre: imbunatatirea calitatii vietii femeilor afectate de cancerul mamar.‘’