
Bosch a primit în mod repetat premii pentru design-ul truselor sale de accesorii destinate meșterilor, concernul german supunându-le constant unui proces de îmbunătățire. Astfel, Bosch a mărit numărul de seturi de accesorii pentru pasionații de DIY și lansează în România generația V – Line, o nouă generație de seturi adaptate nevoilor actuale ale clienților. Această nouă gamă cuprinde cinci variante diferite de seturi, în două dimensiuni. Ele se evidenţiază prin design-ul deosebit, atrăgător, prin etichetarea clar aranjată și prin vizibilitatea maximă a accesoriilor conţinute. Adaptate în mod optim la cerinţele diferitelor grupe de meșteri – de la cei ocazionali, până la meșterii ambiţioși, trusele conţin diverse sortimente de accesorii, cu un număr cuprins între 41 și 91 de piese.
Dispunerea ordonată și extragerea simplă, sigură a accesoriilor reprezintă avantajele deosebite oferite de trusele de accesorii V – Line. În interior, dimensiunile accesoriilor conţinute, precum și utilizarea acestora, sunt reprezentate vizibil prin intermediul pictogramelor, simplificând alegerea accesoriilor potrivite. Pentru o trecere rapidă în revistă, toate componentele setului sunt afișate pe o listă aflată pe partea posterioară a valizei.
Noua gamă de seturi V-line cuprinde:
• Setul cu 41 de accesorii burghie şi capete de şurubelniţă cu şurubelniţă unghiulară;
• Setul cu 48 de accesorii burghie şi capete de şurubelniţă TiN cu bară magnetică;
• Setul cu 68 de accesorii burghie şi capete de şurubelniţă, briceag, bară magnetică şi şurubelniţă unghiulară;
• Setul cu 83 de accesorii burghie şi capete de şurubelniţă, lanternă cu LED şi cheie franceză;
• Setul cu 91 de accesorii burghie şi capete de şurubelniţă, şurubelniţă cu clichet şi bară magnetică.
Cu seturile de accesorii V – Line de la Bosch pot fi efectuate aproape toate aplicaţiile din domeniul meșteritului. Componentele principale ale setului sunt sculele manuale, burghiele pentru prelucrarea diferitelor materiale, precum și capetele de șurubelniţă pentru diferite tipuri de șuruburi.
Divizia de Scule Electrice a Grupului Bosch este lider mondial pe piaţa sculelor electrice, a accesoriilor aferente și a aparatelor de măsură. În 2013, cei aproximativ 19.000 de angajați ai diviziei au generat vânzări de 4,0 miliarde de euro, din care 90 la sută în afara Germaniei. Cu mărci precum Bosch, Skil şi Dremel, divizia se caracterizează prin concentrare pe clienţi şi progres tehnologic. Principalii factori de succes sunt puterea şi ritmul inovaţiilor. În 2013, 35 la sută din vânzări au fost generate de produse aflate pe piaţă de mai puţin de doi ani. În 2014, divizia de Scule Electrice va lansa din nou mai mult de 100 de produse pe piața germană în cele patru segmente de business – scule electrice, accesorii, aparate de măsură şi scule electrice de grădină.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii și servicii. În anul fiscal 2013, cei aproape 281.000 de angajaţi au generat vânzări de 46,1 miliarde de euro (Notă: Ca urmare a unei modificări în normele legislative care reglementează consolidarea, cifrele din 2013 pot fi comparate doar într-o măsură limitată cu cifrele din 2012). Grupul Bosch este structurat în patru sectoare de activitate: tehnologie auto, tehnologie industrială, bunuri de larg consum, energie şi echipamente pentru construcţii. Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 360 de filiale şi companii regionale din peste 50 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali și de service, Bosch este reprezentat în aproximativ 150 de ţări. Această reţea internaţională de dezvoltare, producţie și vânzare reprezintă fundaţia creşterii continue a concernului german. În 2013, Bosch a investit aproximativ 4,5 miliarde de euro în cercetare și dezvoltare și a înregistrat aproape 5.000 de patente pe plan internaţional. Aceasta înseamnă o medie de 20 de patente pe zi. Prin toate produsele și serviciile sale, Bosch sporeşte calitatea vieţii, oferind soluţii care sunt atât inovatoare, cât şi utile. În acest fel, compania oferă la nivel mondial „Tehnică pentru o viaţă”.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com şi www.bosch-press.com.