
Divizia de Scule Electrice a concernului german Bosch lansează campania „Promoția toamnei la ceas aniversar”. Astfel, clienții care achiziționează în perioada 15 septembrie – 12 noiembrie 2014 scule electrice, instrumente de măsură sau accesorii din gama Bosch Professional aflate în promoție primesc prețuri speciale, precum și produse extra – acumulatori, seturi de biți, seturi de lucru și diverse produse promoționale. În plus, profesioniștii vor putea participa și la concursurile speciale pe care le vor găsi pe site-ul campaniei: www.fazaelectrizanta.ro.
Oferta include pachetele de ciocane rotopercutoare și mașini de găurit, pachetele de polizoare, pachetele de instrumente de măsură, precum și accesoriile potrivite lucrărilor de prelucrare în beton, piatră sau metal. În plus, montatorii de izolații termice vor avea parte de o ofertă specială – la achiziția produselor dedicate lor din ofertă, aceștia vor fi răsplătiți cu un mâner de ferăstrău cu două tipuri de pânze pentru ferăstrăul sabie.
Clienții care vor accesa site-ul www.fazaelectrizanta.ro au șansa de a câștiga o mulțime de premii, deoarece pe site vor exista concursuri săptămânale cu întrebări din catalogul promoției de toamnă, la care profesioniștii cu cele mai rapide răspunsuri vor fi premiați cu produse utile de la Bosch, precum cuțite, unelte multifuncționale, ceasuri de mână etc.
În plus, cei care intră pe portalul Power Tools Learning Campus și parcurg training-ul online „Bosch Professional – 20 de ani” vor fi premiați atât cu certificatul de “Maestru veritabil Bosch”, cât și cu un produs promoțional Bosch. Toate instrucțiunile de parcurgere și finalizare ale training-ului online se găsesc pe www.fazaelectrizanta.ro.
Campania este dedicată profesioniștilor care folosesc sculele electrice și accesoriile în munca zilnică din diverse domenii, precum construcții, instalații electrice, sanitare sau HVAC, cei care lucrează în industria prelucrării lemnului sau metalului, precum și profesioniștii din alte domenii de activitate.
„Promoția toamnei la ceas aniversar” este doar una dintre campaniile prin care divizia de Scule Electrice Bosch a sărbătorit în 2014 cei 20 de ani pe care Bosch i-a împlinit în România. Anul acesta a avut loc cea mai mare campanie desfășurată de Bosch în România – „Prinde faza electrizantă cu Duckadam!”, care a culminat cu vizionarea finalei Campionatului Mondial de Fotbal – o seară electrizantă de fotbal și distracție dedicată clienților și partenerilor Bosch ce s-a desfășurat pe 13 iulie.
Divizia de Scule Electrice a Grupului Bosch este lider mondial pe piaţa sculelor electrice, a accesoriilor aferente și a aparatelor de măsură. În 2013, cei aproximativ 19.000 de angajați ai diviziei au generat vânzări de 4,0 miliarde de euro, din care 90 la sută în afara Germaniei. Cu mărci precum Bosch, Skil şi Dremel, divizia se caracterizează prin concentrare pe clienţi şi progres tehnologic. Principalii factori de succes sunt puterea şi ritmul inovaţiilor. În 2013, 35 la sută din vânzări au fost generate de produse aflate pe piaţă de mai puţin de doi ani. În 2014, divizia de Scule Electrice va lansa din nou mai mult de 100 de produse pe piața germană în cele patru segmente de business – scule electrice, accesorii, aparate de măsură şi scule electrice de grădină.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii și servicii. În anul fiscal 2013, cei aproape 281.000 de angajaţi au generat vânzări de 46,1 miliarde de euro (Notă: Ca urmare a unei modificări în normele legislative care reglementează consolidarea, cifrele din 2013 pot fi comparate doar într-o măsură limitată cu cifrele din 2012). Grupul Bosch este structurat în patru sectoare de activitate: tehnologie auto, tehnologie industrială, bunuri de larg consum, energie şi echipamente pentru construcţii. Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 360 de filiale şi companii regionale din peste 50 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali și de service, Bosch este reprezentat în aproximativ 150 de ţări. Această reţea internaţională de dezvoltare, producţie și vânzare reprezintă fundaţia creşterii continue a concernului german. În 2013, Bosch a investit aproximativ 4,5 miliarde de euro în cercetare și dezvoltare și a înregistrat aproape 5.000 de patente pe plan internaţional. Aceasta înseamnă o medie de 20 de patente pe zi. Prin toate produsele și serviciile sale, Bosch sporeşte calitatea vieţii, oferind soluţii care sunt atât inovatoare, cât şi utile. În acest fel, compania oferă la nivel mondial „Tehnică pentru o viaţă”.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com şi www.bosch-press.com.