Potrivit Bloomberg, gigantul de streaming a colaborat cu startup-ul Runway AI pentru a genera scene cu prăbușirea unei clădiri, economisind astfel timp și bani comparativ cu metodele tradiționale de producție.
Co-directorul executiv al Netflix, Ted Sarandos, a confirmat utilizarea acestei tehnologii într-o întâlnire cu acționarii săptămâna trecută. Compania a ales să lucreze cu Runway AI, o startup care dezvoltă modele video în concurență directă cu cele ale OpenAI și Google.
Netflix nu este singura companie mare din industrie care experimentează cu IA generativă. Disney a testat și ea tehnologia Runway AII în câteva proiecte limitate, deși recent a dat în judecată o altă companie de IA, Midjourney, pentru încălcarea drepturilor de autor asupra personajelor din Star Wars, The Simpsons și alte francize.
Runway AI, care a atras 545 de milioane de dolari de la investitori, inclusiv o rundă de finanțare de 308 milioane de dolari la începutul acestui an, pare să câștige teren în industria divertismentului ca alternativă la producția tradițională de efecte vizuale.
Articolul Netflix, parteneriat cu Runway AI pentru efecte speciale în propriile seriale apare prima dată în Mediafax.
Read MoreMediafax
