
Cu o experienta de 13 ani in domeniul comunicarii (in agentie, media si la client), Monica Tarnovean conduce acest business independent sesizand nevoile diferite ale clientilor care activeaza B2B si B2C, fie in domeniul FMCG, bunuri de uz indelungat sau din categoria diferitelor remedii pentru sanatate. Ei au nevoi specifice, inclusiv in ceea ce priveste modul de lucru cu echipa potrivita si cauta solutiile optime de comunicare.
“Folosesc cadrul specific al meseriei mele si modul de abordare invatat pe parcursul studiilor in domeniu dar si in lucrul cu si in organizatii multinationale pentru a interoga, a crea si a aduce solutii concrete la nevoile de business si comunicare ale clientilor mei, la pretul corect (decent), cu incentivari in functie de rezultate. Intr-o piata aglomerata si competitiva, acest lucru face diferenta”, declara Monica Tarnovean.
Echipele Second Skin Advertising au experienta de pana la 15 ani in advertising, veterani cu experienta cat si tineri in contact cu schimbarile de azi.
Clientii Second Skin Advertising sunt branduri noi, care sunt in trendul inovatiei contemporane, care se lanseaza sau isi consolideaza pozitia pe o piata specifica. Printre ei se Numara: Water Drop, solutii de racire si dozare a bauturilor pentru Horeca, Natura si Distinctie, osmologie ortomoleculara si cosmetologie integrativa si Second Skin Clothing, haine confortabile pentru femei autentice.
Second Skin Advertising, Tailor made advertising ofera servicii de consultanta, strategie, creatie si implementare pe canalele potrivite agreate in planul de comunicare, fie ele TV, radio, internet, sociale, direct marketing sau altele, dar si seminarii gratuite de comunicare pentru organizatii de elevi si studenti.
Second Skin Advertising, Tailor made advertising, este incantata sa te cunoasca!