
Începutul lunii septembrie a însemnat pentru turiştii care au vizitat castelul Peleș o ocazie de a-şi descoperi noi pasiuni – bricolajul și reciclatul creativ cu ajutorul sculelor electrice Dremel și Bosch. Astfel, pe durata a două zile, aceștia au putut participa la Atelierele de bricolaj Dremel – în prima zi au învăţat cum pot să-și construiască un castel, iar în a doua zi au avut ocazia de a recicla materiale uzate și de a construi obiecte utile.
Cu ajutorul stației de traforaj Dremel MS20 Moto-Saw, al pistolului de lipit Dremel 930, al aparatului de pirogravură Dremel 2000 – Versatip și al diverselor tehnici de lucru folosite, vizitatorii au bricolat și sub îndrumarea atentă a partenerilor Bosch de la Delta Business DIY. Astfel, noii pasionați de bricolaj au putut să-și construiască propriile castele în miniatură, precum și o mulțime de obiecte folositoare sau decorative – o masă din paleți, baloane din becuri, precum și mini-grădini verticale din PET-uri.
Despre Dremel
Dremel este unul din brand-urile companiei Bosch, fiind dedicat utilizatorilor pasionaţi de proiecte DIY, precum restaurarea automobilelor, prelucrarea lemnului, realizarea modelelor şi alte hobby-uri creative.
Brandul Dremel a fost lansat în 1932, de către A. J. Dremel, care a creat prima unealtă multifuncţională din lume. În prezent, compania se dedică producerii şi creării sistemelor pentru unelte uşor de folosit Versatile Tool™, punând accent pe calitate şi adresându-se persoanelor care au o varietate mare de hobby-uri creative şi sunt pasionate de bricolaj. Uneltele Dremel sunt create pentru proiecte de reparaţii de interior şi exterior, restaurare auto, tâmplărie, machete, dar şi pentru multe alte proiecte creative de la bijuterii la colaje. Uneltele din gama Dremel Versatile Tool Systems™ sunt compacte, versatile şi extrem de precise, cu sisteme multifuncţionale, pentru tăiere în spirală, lipire şi multe alte funcţii. Pentru toate produsele sunt prevăzute accesorii şi dispozitive speciale, care fac viaţa mai uşoară şi permit crearea de detalii şi efectuarea de operaţiuni complexe.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi site-ul www.dremel.com.
Divizia de Scule Electrice a Grupului Bosch este lider mondial pe piaţa sculelor electrice, a accesoriilor aferente și a aparatelor de măsură. În 2013, cei aproximativ 19.000 de angajați ai diviziei au generat vânzări de 4,0 miliarde de euro, din care 90 la sută în afara Germaniei. Cu mărci precum Bosch, Skil şi Dremel, divizia se caracterizează prin concentrare pe clienţi şi progres tehnologic. Principalii factori de succes sunt puterea şi ritmul inovaţiilor. În 2013, 35 la sută din vânzări au fost generate de produse aflate pe piaţă de mai puţin de doi ani. În 2014, divizia de Scule Electrice va lansa din nou mai mult de 100 de produse pe piața germană în cele patru segmente de business – scule electrice, accesorii, aparate de măsură şi scule electrice de grădină.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii și servicii. În anul fiscal 2013, cei aproape 281.000 de angajaţi au generat vânzări de 46,1 miliarde de euro (Notă: Ca urmare a unei modificări în normele legislative care reglementează consolidarea, cifrele din 2013 pot fi comparate doar într-o măsură limitată cu cifrele din 2012). Grupul Bosch este structurat în patru sectoare de activitate: tehnologie auto, tehnologie industrială, bunuri de larg consum, energie şi echipamente pentru construcţii. Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 360 de filiale şi companii regionale din peste 50 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali și de service, Bosch este reprezentat în aproximativ 150 de ţări. Această reţea internaţională de dezvoltare, producţie și vânzare reprezintă fundaţia creşterii continue a concernului german. În 2013, Bosch a investit aproximativ 4,5 miliarde de euro în cercetare și dezvoltare și a înregistrat aproape 5.000 de patente pe plan internaţional. Aceasta înseamnă o medie de 20 de patente pe zi. Prin toate produsele și serviciile sale, Bosch sporeşte calitatea vieţii, oferind soluţii care sunt atât inovatoare, cât şi utile. În acest fel, compania oferă la nivel mondial „Tehnică pentru o viaţă”.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com şi www.bosch-press.com.